Tietoja minusta

Oma kuva
Olen -95 syntynyt ratsastaja Hämeenkyröstä. Sydämeltäni olen ehdottomasti kenttäratsastaja, mutta pidän kovasti myös koulu- ja esteratsastuksesta. Blogi kertoo hevoselämäni iloista ja suruista.

lauantai 17. marraskuuta 2012

Jos et ole voittaja, hävisit!

Tämän päivän pikku-estekisat (90cm) Hämeenkyrössä Henkan kanssa on käyty.

Sehän  oli melkoinen viidakon villikko verryttelyssä. Hörhellystä, raakaa voimaa ja pörhistelyä.

Tänään oli päivä jolloin Mr. Valkuainen ei oikein tiennyt olisiko tästä touhusta otettava kävyn kokoiset herneet nenäänsä, ihan vain niinkuin muodon ja näyttävyyden vuoksi, vai olisiko tämä kuitenkin ihan kivaa touhua...

Ilmeisesti .. ja minun ilokseni... tämä hyppytouhu, on sen mielestä super kivaa.

Se ei toiminut verryttelyssä, en tiedä oliko syynä liika adrenaliini-lataus vai enkö vain osannut luoda sille rauhallista verrtttely-ympäristöä, joka tapauksessa se kävi niin kovilla kierroksilla, että sillä tohinalla olisi poljettu sähköt Mettälän mäelle ainakin seuraavaksi kolmeksi kuukaudeksi.

Se kuitenkin antoi tohinansa alas ja vaikka rata mentiin kiireellä tänään, se eteni jes jes jes... kunnes...
sen kaiken hyvän pilasi se ratsastajan retale....

Kyllä!! Uusintaan kun lähdettiin, en ratsastanut estettä, jätin sen yksin selviytymään ja sehän häkeltyi ja tietysti kielsi.

Siinä vaiheessa sain  lapaluiden väliin jostakin  henkistä raippaa oiken olan takaa.....
Mitä hiivattia minä oikein teen.. tai siis EN TEE? WTF??

Sen kerran, kun hevosella on draivi päällä, ratsastaja mokaa.. ziisus sentään, että harmittaa tämä!!

No, saimme kuitenkin hyväksytyn tuloksen ja nyt kun herra Harmaa on alkanut luottaan minuun, minun on tehtävä lujasti töitä itseni kanssa, että olen sen luottamuksen arvoinen...

Onko siis nyt niin, että ongelmahevonen ei olekaan enää ongelmahevonen vaan sen ratsastajalla on ongelma... huh huh... varasin jo maneesin ens`viikonlopulle ...

Treeniä Minna, petskeles TREENIÄ  !!!!!

Henkka oli kaikin puolin hieno herra Harmaa, nollat perusradalta ja sitten se 4 vp uusinnasta  eli meikäläsen moka.

Huomenna kaikki hevoset lähtevät pitkälle maastolenkille ja minä pääsen Twilight tunnelmiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti